Kundeservice og teknisk support sidder klar til at besvare din henvendelse på e-mail eller telefon alle hverdage fra kl. 8.30 – 16.30.
Telefon: 33 74 07 00
kundeservice@karnovgroup.com
Sankt Petri Passage 5
1165 København K
CVR-nummer: 10 36 19 90
Vi ønsker at sikre de bedste og mest effektive løsninger for vores kunder. Det gør vi bl.a. ved at bruge ny teknologi og AI i kombination med vores unikke og omfattende indholdsdatabase.
Sammen med vores kunder baner vi vejen mod bedre retssikkerhed.
I dette Whitepaper har vi stillet skarpt på AI, og deler indsigter, som vi løbende gennem 2024 har indsamlet fra tre forskellige undersøgelser, som tilsammen afdækker forskellige vinkler på implementeringen af AI-løsninger i vores branche.
Vi lancerer KAILA på markedet den 25. september 2024. På dette webinar løfter vi sløret for:
- Hvem der kan købe KAILA, når vi lancerer
- Hvordan pakkestrukturen bliver
- Hvad den færdige løsning kan
- Hør en testpersons oplevelse af KAILA
- Q&A med værter og testperson
Webinaret blev livestreamet d. 4. september. Til slut i webinaret kan du høre spørgsmål fra de over 1.400 tilmeldte.
Med AI-teknologi har vi fået mulighed for at udvikle nye løsninger, der i endnu højere grad vil kunne understøtte og hjælpe vores kunder i det daglige arbejde.
Med lanceringen af KAILA vil måden, vi søger juridisk information på, ændre sig. Det er vores forventning, at tidsforbruget mindskes, og at KAILAs assistance vil være langt mere avanceret, end hvad vi hidtil har set inden for det juridiske område.
Udviklingen af KAILA stopper ikke her, og vi undersøger muligheder for i fremtiden at kunne assistere med bl.a:
- Kontraktudarbejdelse og forhandling
- Analyse af dokumenter
- Juridiske strategier og forudsigelser
- Overvågning og lovoverholdelse
- Intern effektivitet og indholdsproduktion
I samarbejde med vores forfattere og eksperter har vi gennem årene opbygget en omfattende database af unikt og nøje udvalgt indhold. Det er med til at skabe et godt fundamentet for fremtidige AI-løsninger til vores kunder.
Gennem mange års samarbejde med vores kunder og forfattere, har vi tilegnet os dyb indsigt i juridisk indhold og informationssøgning. Denne erfaring bruger vi nu til at udvikle produkter, som vores kunder tester og giver os feedback på. Feedback vi bruger som rettesnor for vores udvikling.
Vi stræber altid efter at levere den bedste kvalitet, og vi værner om troværdighed og transparens i alle vores løsninger. Når det kommer til udviklingen af AI, betyder det, at du skal kunne stole på AI-modellens funktioner og outputs.
I år var København værtsby for EYBA's (European Young Bar Association) internationale sommerkonference.
Som en del af programmet fortalte Anne Nørvang, Group Head of Content Strategy & Quality hos Karnov, om hvordan man navigerer i en ny juridisk verden, hvor AI og teknologi for alvor er ved at gøre sit indtog.
Se hele Annes præsentation i videoen nedenfor:
Vi kan kun levere de bedste løsninger til vores kunder, hvis vi lytter til deres feedback. Hvis du har et behov eller en idé, som du gerne vil dele med os, så er du altid velkommen til at tage kontakt.